Complaint: CVZ/GGN Incasso

user-218330 on 15 December 2013 about Agis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zie hieronder de brief die verstuurd is naar Agis. Ook deze spreekt voor zich:

Geachte Meneer/Mevrouw,
2 Oktober 2013 heb ik van jullie een brief ontvangen dat er op dit moment nog een bedrag verschuldigd is van EUR 424.02, waarvan €100.92 bij het GGN open zou staan. Ik heb afgelopen Maand veelvuldig contact gehad met GGN en hun hebben mij dan ook bevestigd dat er geen bedragen meer openstaan bij hun en dat alle bedragen volledig zijn betaald. Ook heb ik schriftelijke bevestiging dat ALLE, maar dan ook ALLE dossiers gesloten zijn. In feite, de laatste betaling is geweest in Juli 2013. 22 juli om precies te zijn. In Augustus 2013 heb ik van GGN geld teruggekregen omdat ik teveel betaald had. Dat was EUR 151.00. In feite zijn er dus vanaf Juli 2013 geen openstaande bedragen meer bij GGN. Zoals ook door hun bevestigd 2 weken geleden.

In September en Oktober heb ik contact gehad met jullie voor een betalingsregeling waar ik netjes aan voldoe. De betalingsregeling is afgesproken voor een bedrag uit het Eigen Risico uit 2013. Ook zullen de komende betalingen weer automatisch geincasseerd worden. Ook werd mij telefonisch medegedeeld dat ik per Oktober 2013 zou worden afgemeld bij het CVZ.

Tot mijn verbazing ben ik nog steeds niet afgemeld. Ik heb jullie hierover ook gebeld. Met als reden dat ik nog een ”premieachterstand” zou hebben van EUR 9.00) Ik vindt het wel vreemd dat ik nergens vanaf 2012 een bedrag kan vinden wat betrekking heeft tot die premieachterstand van EUR 9.00. Ik zie nergens een rekening, herinnering of een verdere aanmaning. Ook bij het GGN is vanaf Juli alles betaald. Waarom ben ik dan nog steeds aangemeld?? Het kan niet gaan om bedragen uit 2009, 2010 of 2011 omdat die premieachterstanden reeds zijn betaald aan het GGN.( te specificeren) Op de website van het CVZ staat dat je uitdrukkelijk bent aangemeld als je premieachterstanden hebt. Die heb ik al een hele tijd niet meer.

Ik wens dan ook per direct te worden afgemeld bij het CVZ. Nu ben ik al een half jaar aangemeld bij het CVZ terwijl ik allang afgemeld had moeten zijn. Ik heb hier al meerdere keren over gebeld maar niemand die de moeite neemt om dit even uit te zoeken. Dit betekend dat ik al 6 maanden een bedrag van EUR 51.37 misloop. Dit is EUR 308.22. De betalingsregeling die ik nu met jullie getroffen heb had allang betaald kunnen zijn. Ik hoor graag hoe wij dit gaan oplossen. EUR 308.22 is namelijk erg veel geld.

Ik wens binnen 3 werkdagen een oplossing. Toen ik een klacht op www.klacht.nl geplaatst had kon ik ook binnen 10 min gebeld worden. Anders ben ik genoodzaakt, zie eerdere brief, om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen.

Desired solution:

Afmelding CVZ en een oplossing voor het misgelopen bedrag van EUR 308.22. OP ZIJN MINST.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Agis about your complaint

All complaints of