Complaint: Dalkorting ARRIVA niet toegekend

user-85928 on 11 July 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Lijn 99 (Nijmegen-Uden v.v.) wordt door 2 vervoerders uitgebaat BRENG en ARRIVA. Lijn 99 valt onder 2 concessiegebieden: het deel Uden-Grave valt onder Noord-Brabent, Grave-Nijmegen onder Stadsregio Arnhem-Nijmegen. Dalkorting Oost Nederland geldt onder meer in gehele Stadsregio Arnhem-Nijmegen in alle bussen die daar rijden. Dus ook in de bussen van ARRIVA.
ARRIVA houdt niet alleen een eigen ritprijs op na, de kaartlezer berekent ook geen Dalurenkorting. Klachten met ARRIVA heeft tot dusver niks opgelost.

Desired solution:

Er werd aanbevolen om een Dalproduct Noord-Brabant op de chipkaart te laden, als ik met Lijn 99 korting wil hebben, of dat ik maar met een bus van BRENG moest reizen. Ik wil graag voor alle gemaakte ritten met lijn 99 dat de Dalkorting (20%) alsnog toegekend wordt en de teveel betaalde bedragen alsnog gerestitueerd zien. Tenslotte zou ik ARRIVA willen voorstellen hun leesapparatuur dusdanig in te stellen dat tussen Grave en Nijmegen de kortingsproducten van BRENG worden erkend en juist berekend worden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of