11 years ago - Geachte mevrouw De Maaijer,
Wij betreuren het dat u een klacht heeft over onze dienstverlening.
In uw klacht geeft u aan dat u geen bestelling kunt plaatsen met de achteraf betaalmethode AfterPay.
Vanuit privacy wetgeving mogen wij uw vraag beantwoorden na identiteitscontrole. Vriendelijk verzoeken wij u een kopie van uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs aan ons toe te sturen. Op deze wijze kunnen wij controleren of u besteller bent. Wij conformeren ons hiermee aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
U kunt een kopie legitimatie, met een kort begeleidend schrijven, onder vermelding van uw naam, adres en woonplaats per e-mail versturen aan klantenservice@afterpay.nl, of per post aan:
AfterPay B.V.
Postbus 434
8440 AH Heerenveen
Na ontvangst van de gevraagde documentatie kunnen wij u uitleg geven omtrent de afwijzing.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice AfterPay