Complaint: De derde bank in nog geen 2 jaar

user-126342 on 09 September 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hierbij voor de zoveelste keer een vervelende brief, en hoop nu eindelijk dat er ook eens een keer naar de klant gekeken wordt, in plaats alleen maar verkopen en bedankt.

Er is op 2012-08-21 een servicerapport monteur geweest voor mijn bankstel.
En die heeft het volgende geconsenteerd:
Die man heeft naar mijn bank gekeken en gezegd dat de toplaag en verf laag van de naden er af zijn.
ok zegt hij dat er geen onderhoud gepleegd is aan de bank, dit heeft hij met een doekje geconsenteerd. (mijn bank is schoon en niet vies, wij zijn er erg zuinig op)
Dus ik had de bank schoon moeten maken als hij komt. ik vind dit grote onzin.
Toe wij de bank kochten is er geen uitleg over het schoonmaken van de bank.
Hij zegt als je de bank wilt laat repareren dat ik dat zelf moet betalen.
Daar ben ik het niet mee eens. Een bank van 8 maanden en dan al problemen.
Dit is het 4de bankstel al dus dan is het wel makkelijk dat je het probleem in onze schoenen schuift.
en hij zegt geen garantie krijgt om dat de bank niet is onderhouden .
ik had 2 keer per jaar een onderhoud moeten doen zeg hij, maar de bank is nu 8 maanden dus het is
onzin wat hij zegt. Mijn vraag is hoe lossen wij dat op, ik verwacht van jullie dat je een goed bankstel
levert ik vind dit heel onvriendelijk . ik wil dat u er een oplossing voor vind [of laat u ons met die
slechte bank zitten] ik hoop dat er ook iets goeds uit komt . van jullie kant wand ik ben zeer teleur
gesteld in bankstelen van jullie.

Desired solution:

Nog geen 9 maanden nieuwe bank, dus een nieuwe is op zijn plaats.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of