Complaint: de eifel

user-109236 on 15 June 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb 3 huisjes ge huurd bij centerparcs,in duitsland.parc de eifel,de huisjes waren niet schoon ,mijn dochter liet 50 euro vallen in het zwembad .een medewerkster pakte het op en stak het in haar zak .op mijn vraag of ik het terug mocht werden we afgesnauwd ,en kregen het niet terug,we zijn naar de receptie gelopen daar werd ons verteld dat we dat maar moesten bewijzen ,we stonden er nota benen gewoon bij , de tweede avond werd mijn zoon zijn auto zwaar beschadigd, door een dronken man zijn vrienden waren zo vriendelijk om ons dat gelijk te melden ,maar weer geen hulp van receptie ,we moesten de politie maar bellen ,dat hebben de vrienden van de veroorzaker voor ons gedaan ,we hebben ruim 1500 euro betaald ,het is ons erg tegen gevallen ,en zijn erg schofterig behandeld, wij gingen met hoge verwachtig met onze kinderen en klein kinderen een mini vk boeken omdat mijn man ernstig ziek is .

Desired solution:

zou het prettig vinden als er meer voor klanten ,in de eifel geluisterd word ,en mensen netter behandeld worden ,wij zijn gauw tevreden ,maar dit sloeg alles

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast, We hebben uw klacht met de meeste zorg en aandacht doorgenomen. We vinden het bijzonder jammer wat u tijdens het verblijf op ons park Eifel is overkomen. We kunnen ons voorstellen dat u hier erg van bent aangedaan. We hebben contact opgenomen met het park om deze feiten te bespreken. Ze hebben ons concreet aangegeven wat het park op dat ogenblik voor u heeft gedaan. We hebben ervoor gekozen om de klacht verder af te handelen via een persoonlijke e-mail. U heeft deze e-mail ontvangen op het e-mailadres dat u heeft opgegeven tijdens de reservering. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben ervoor gekozen om de verdere afhandeling persoonlijk met de gast op te nemen.

All complaints of