My complaint:
ik wilde energie vergelijken en na pers gegevens te hebben genoteerd ontving ik dd 9-12-2012 via klantenservice@consumind.nl een bevestiging dat ik als klant genoteerd was. ik gaf aan geen contacten te willen hebben c.q het ontvangen van info op welke wijze dan ook. ook niet telefonisch. ik heb hierover ook een antwoord mail teruggestuurd. dus geen contact op welke wijze dan ook en wens gemaild te worden dat ik niet als klant genoteerd sta, per omgaande.
Desired solution:
ik wens een mail p.o., dat u mij niet zal benaderen en als klant uit geschreven ben. ik heb namelijk niet aangegeven, dat ik klant zou worden, nu niet en nooit niet.
door een dergelijk manier van werken door u zou ik in staat staan een teil met koud water te geven.
niet u maar ik maak uit op welke wijze ik mijn zaken behandel en met wie. terwijl ik aangeven middels het schrappen van het vinkje stuurt u mij een ongevraagde mail.
het kan ook ENERGIEOVERSTAP.NL GEWEEST ZIJN.