Complaint: De nederlandse energie houd zich niet aan de afspraak

user-99611 on 27 April 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De energie komt haar afspraken niet naar, verhogen ongevraagd het maand bedrag zonder de klant in te lichten, bij telefonisch contact worden de afspraken niet genoteerd, ze denken niet in het belang van de klant dus zeer onvriendelijk,We moeten nu onterecht 25 euro aanmaligskosten betalen terwijl we een klachtenformulier hadden ingevuld en tot de brief in behandeling is geen kosten houden te betalen en de aanmaligskosten zouden vervallen is mijn gezegt en nu wordt weer gezegt dat we de kosten wel moeten betalen terwijl we de rekening ondertussen al hebben over gemaakt.

Desired solution:

Beter naar de klant luisteren en notitie's opschrijven en de afspraken nakomen, want ze zeggen dat het bedrijf groot is op de reclame maar dit is juist niet dus wees dan extra zuinig op de klanten die je hebt. en als een klant beld en wilt graag persoonlijk met de klantenadministratie afspraken maken is het een druk op de knop om door te verbinden maar hier werken ze ook niet aan mee slechte zaak om klanten in u bezit te houden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of