My complaint:
De bezorging is zeer slecht.Afgelopen week 2keer geen krant.Dit was ook de reden,waarom we de vorige keer op hebben gezegd.
Gewenste oplossing
Dagelijks een krant en niet pas na 8 uur.Een droge krant zou ook prettig zijn,gezien de luie bezorger altijd de klep van de brievenbus open laat staan.
Dank u.

