Complaint: De Telegraaf

user-28506 on 16 November 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De bezorging is zeer slecht.Afgelopen week 2keer geen krant.Dit was ook de reden,waarom we de vorige keer op hebben gezegd.

Gewenste oplossing

Dagelijks een krant en niet pas na 8 uur.Een droge krant zou ook prettig zijn,gezien de luie bezorger altijd de klep van de brievenbus open laat staan.

Dank u.

All complaints of