Complaint: de telegraaf

user-43819 on 15 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu hebben we al 4 keer voor ruim 10 min in de wacht gestaan. Toen maar een brief gestuurd, waarop geen antwoord kwam.
Inmiddels wel het dubbele van onze rekening afgeschreven,
ook weer 3 weken voor de datum, nl. 70,95. Hiervoor is nooit
toestemming gegeven. Vorige week wéér gebeld wéér wachten,
deze mhr.zou alles in orde maken, einde ab., geld onmiddellijk
terugstorten. Sorry, we hebben de krant altijd graag gelezen,
maar nu is de maat helemaal vol! Wat kost dit allemaal voor ons? Telefoon enz. Nog geen geld en nog steeds de krant.
ongelooflijk!!Nu graag 70,95 retour.

Gewenste oplossing

op z’n minst mijn geld terug. a.u.b. ik heb hier geen
toestemming voor gegeven

All complaints of