Complaint: Deel retourzending vermist.

user-191313 on 30 July 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In mei heb ik 2 paren schoenen besteld. Maat 23 en 24. Ik kreeg van Zalando een pakket met maat 23 en 25 erin. Op de bon stond dat maat 23 en 24 in het pakket zaten. Ik het beide paren schoenen teruggestuurd in 1 pakket en vermeld op de retourbon dat er maat 24 op de bon stond, maar dat ik maat 25 had gekregen. Van Zalando kreeg ik een mail dat zij maat 23 retour hadden gekregen. Na een tijdje kreeg ik aanmaningen van maat 24. Ik heb herhaaldelijk gemaild dat ik het andere paar ook in de doos had gedaan, maar ik word elke keer afgescheept met nietszeggende mailtjes en de aanmaningen blijven van kracht.

Desired solution:

Ik zou graag willen dat Zalando de retourzending nakijkt zoals beloofd en de aanmaningen stop zetten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw Hordijk, Onze excuses voor de late reactie. Wij hebben het een en ander voor u nagekeken en gezien dat de door u gewenste oplossing u al via de gebruikelijke kanalen heeft bereikt. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care Antwoorden

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Retourzending verwerkt, rekening dicht geboekt. Op 30-7 per e-mail aan klant medegedeeld.

All complaints of