Complaint: Bezorging gefaald

ABD on 18 December 2013 about DHL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,
Wij zijn door uw bedrijf vals geïnformeerd over onze bestelling (referentienummer 7106692666). De eerste levering, zou zijn mislukt en zou er volgens u een “niet thuis bericht” bij ons in de brievenbus zijn gedaan, echter was dit niet het geval. De tweede levering, werd er gezegd dat ons huisnummer niet bestaat, omdat zij naar nummer 923 zochten en wij duidelijk hebben vermeld dat wij op 92, TOEVOEGING 3 wonen. De derde levering was vanochtend om 10:00 uur (13 december), echter is de bel niet gehoord. Dit zou aanvankelijk geen probleem zijn, als we dan de (officiële) tweede levering zouden kunnen verzetten. Ook is dit echter niet het geval, want wij kregen bericht dat de bestelling teruggestuurd zou worden, terwijl wij in principe maar een keer “niet thuis” zouden zijn, aangezien de andere 2 keren niet voor onze rekening gebracht kan worden, omdat deze fout bij jullie lag. Nu moeten wij zelf het pakket ophalen, terwijl dit niet volgens jullie service zou moeten.

Desired solution:

Eventuele kosten terugkrijgen en eventuele volgende bestelling gratis levering

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to DHL about your complaint

All complaints of