My complaint:
Ik probeer al sinds een maand een monteur van Canal Digitaal bij mij langs te krijgen om te zorgen dat ik weer zenders kan ontvangen. Het is namelijk zo dat ik van het een op het andere moment geen beeld meer heb (kabels en ontvanger zijn in orde, geen betalingsachterstand). Probleem zit hem dus in de schotel.
Reeds 5 maal gebeld en 1 maal gemaild. Op de mail is nooit gereageerd. Tijdens de telefoongesprekken krijg is steevast van de (onverschillige) klantenservicemedewerkers te horen dat een monteur binnen enkele dagen mij zal bellen. Dit verhaal houden ze al een maand vol. Ik kom binnen de organisatie ook niet verder als ik vraag om een leidinggevende of iemand die mij meer kan vertellen. Die zijn er niet of kunnen ook niets is het antwoord.
Ook is mij al 2 maal gezegd dat de melding niet goed doorgekomen is en het nogmaals gebeurt met een verhoogde prioriteit. Mij is echter ook gezegd door een andere medewerker dat het gedaan wordt door een extern bedrijf en ze niet in hun planning kunnen kijken of daar iets in aanpassen.
Deze verhalen spreken elkaar ook tegen en ik heb dus het gevoel dat er ook simpelweg tegen mij gelogen wordt en er maar wat gezegd wordt om maar van mij af te zijn.
Ik vind het niet normaal dat er zo met klanten wordt omgegaan. Hoe lang moeten ze ons nog aan het lijntje houden.
Ik overweeg dan ook verdere stappen via mijn rechtsbijstand en de consumentenbond.
Desired solution:
Het moet opgelost worden. Er moet zo snel mogelijk, liefst vanaag nog een monteur langskomen.
Geen verhalen van u wordt deze week gebeld, want dat geloof ik inmiddels niet meer.

