Complaint: dhr. en mw. vd Meijden

user-31980 on 13 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedenmiddag,
We hebben in 2009 3 betalingen gedaan aan Cannock Chase als betaling voor de eindafrekening van de NEM. Dit na een lang slepend verhaal van meer dan een jaar over de prijzen en de meterstanden. Sinds december 2009 worden we achtervolgd door Intrum Justitia en de NEM om nog een keer te betalen. Ik heb al diverse en ik bedoel echt diverse malen alle correspondentie gemaild met daarin de transactiehistorie van de bank en zelfs de brief van Cannock waarin ze melden dat de vordering is voldaan en zowel Intrum Justitia als de NEM doen hier helemaal niets mee. Erg lastig, frustrerend en boosmakend. En eerlijk is eerlijk ik zou niet weten wat ik er verder aan zou moeten doen. We hebben echt alles betaald en als u meer informatie van me wilt mbt deze zaak en me zou kunnen helpen dan zou ik graag van u horen.

Gewenste oplossing

Als ze eindelijk eens naar de papieren keken, contact opnemen met Cannock ivm de gedane betalingen en dit van Cannock vorderen dan zou eea gewoon opgelost zijn en dan zouden we allemaal dit file van ons bordje af kunnen leggen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of