My complaint:
Goedenmiddag,
We hebben in 2009 3 betalingen gedaan aan Cannock Chase als betaling voor de eindafrekening van de NEM. Dit na een lang slepend verhaal van meer dan een jaar over de prijzen en de meterstanden. Sinds december 2009 worden we achtervolgd door Intrum Justitia en de NEM om nog een keer te betalen. Ik heb al diverse en ik bedoel echt diverse malen alle correspondentie gemaild met daarin de transactiehistorie van de bank en zelfs de brief van Cannock waarin ze melden dat de vordering is voldaan en zowel Intrum Justitia als de NEM doen hier helemaal niets mee. Erg lastig, frustrerend en boosmakend. En eerlijk is eerlijk ik zou niet weten wat ik er verder aan zou moeten doen. We hebben echt alles betaald en als u meer informatie van me wilt mbt deze zaak en me zou kunnen helpen dan zou ik graag van u horen.
Gewenste oplossing
Als ze eindelijk eens naar de papieren keken, contact opnemen met Cannock ivm de gedane betalingen en dit van Cannock vorderen dan zou eea gewoon opgelost zijn en dan zouden we allemaal dit file van ons bordje af kunnen leggen.