Complaint: Dhr Oostindie

user-31638 on 09 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geen reactie op brieven en e-mails die we hebben gestuurd. Wordt totaal niet op gereageerd. Zo doen maar iets. Maar de klant tevreden stellen ho maar. Klacht ingediend op 22 september. Is tot nu toe nog niet in behadeling genomen laat staat een reactie ontvangen. Krijgen na incassobureau die meegaant zijn een dreigbrief van afsluiting. Terwijl wij het niet schuld zijn. En hun debiteuren administratie behoorlijk achterloopt zoals de klantenservice. Hebben namen en tijden en data genonteerd waar ze niks meedoen. Beweren telefoongesprekken welke helemaal niet hebben plaatsgevonden. Waar is deze club meebezig? Wij hebben alles zwart op wit en je wordt als leugenaar uitgemaakt.

Gewenste oplossing

Geen. Zal iedereen vertelen en dit zal ook aan Kassa en Consumenten Bond worden gemeld om daar als klant weg te blijven. Je wordt als een stuk stront behandeld. Gaan ook een advocaat inschakelen daar het hele voorval totaal niet naar behoren wordt afgehandeld. Een grote KUT firma bestaat niet als deze. Heb zoiets nog nooit meegemaakt.Naar brieven en mails totaal geen reacties. Je bent bij hun aan je lot overgelaten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of