Complaint: dhr,mevr.

user-62626 on 21 September 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Naar er met plezier erna toe geleefd te hebben, zijn we teleurgesteld en verdrietig thuis gekomen wat een leuke vakantie had moeten zijn.
Het huisje had diverse gebreken, matrassen waar de spiraal vanaf lagen en zeer pijnlijk waren bij het slapen, douche zo,n pielestraaltje was niet normaal, keukenkraan stuk, lampen stuk. Na melding waren de matrassen omgeruild, keukenkraan gemaakt waarna de dag erna nog meer ellende bezorgde keuken steeds onder water, lampen gemaakt. De rest was schijnbaar bezuinigingen. Broodjes service , 55 eurocent per stuk moeten betalen, terwijl we een dag een zak broodjes kregen met de prijs erop van 2.59 voor 10 stuks dubbel verdiend hoor. Croissant 5 stuks hadden wij iedere dag terwijl de winkel reclame maakte bij 5 stuks een gratis. Schijnbaar telde dit niet voor ons.
Bij dit alles valt dat nog mee wat ik nu ga zeggen. Het huisje was zo vochtig, we hebben moeten stoken met de deuren open of dicht niets hielp. Resultaat met 2 kleine baby,s van 8 maanden daar een arts moeten raad plegen. Een reuma patient bij ons die bij thuiskomst haar huisarts moest raad plegen. Allemaal luchtklachten. Dit heeft mij zo aangegrepen, dat ik er zelf ziek van ben,. Dit zou voor ons en de opa,s & oma,s een leuke week worden maar helaas.
Vind dit voor zo,n park een trieste aangelegenheid.

Desired solution:

Zou ik u niet kunnen zeggen. Wij zijn overrompeld. En vooral als je kindjes er ziek worden. Heb geen woorden hier meer voor.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld. De gast heeft een cadeaubon en een attentie ontvangen.

All complaints of