Complaint: Diefstal van een Pakket/Doos die helemaal niks met Selektvracht te maken heeft

user-89594 on 07 March 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

L.S., zojuist is bij mijn winkel een duur pakket met onderdelen ontvreemd –> gestolen dus, door een chauffeur van Selektvracht.(had iig de passende outfit aan)

Selektvracht zou een afhaalbericht hebben (klopt niet) en de bezorger heeft een willekeurige doos meegenomen! Deze was net een paar uur daarvoor afgeleverd door een leverancier! Ik heb zelf niks gezien, maar hij verzekerde een meisje dat ik de winkel stond dat het ‘wel goed was’.
Niemand hier heeft ooit van Selektvracht gehoord!

Gebeld, gemaild, niemand weet er iets van. –> morgen vroeg om 9 uur aangifte doen.. ben er al weer een halve dag aan kwijt + een uur bellen á 40 cent per minuut

Desired solution:

Dat mensen van Selektvracht niet meer stelen

& dat een klacht niet meer op \\\'opgelost\\\' komt te staan, als deze niet is opgelost

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Diefstal van een Pakket/Doos door Selektvracht Update: In totaal ben ik bijna anderhalve werkdag kwijt geweest aan deze diefstal(o.a. bellen, aangifte doen en getuigen traceren) en heb er een hoge telefoonrekening aan heb over gehouden door 4 x te moeten bellen met:0900 - 2222120 (a € 0,40 per minuut). 4 maal ben ik van het kastje naar de muur gestuurd, eenmaal bij de muur aangekomen: Niemand kon mij helpen of informatie geven, 4 keer probeerde men het (waarschijnlijk) verantwoordelijke depot te bereiken, tevergeefs. Als 'consument' / in mijn geval slachtoffer van diefstal krijg je geen contact gegevens van verantwoordelijke depots. Ter informatie: De inkoopwaarde van het pakket was bijna 250 Euro (ik zou het doorverkopen voor minimaal het dubbele bedrag) Omdat nogmaals bellen met selektvracht duur is (en volkomen onterecht aangezien ik helemaal niks met selektvracht te maken heb, immers het gaat om diefstal): Verwacht ik van Selektvracht dat zij contact met mij opnemen en OP ZIJN MINST mijn direct aantoonbare gemaakte kosten vergoeden: de gemaakte kosten zijn duidelijk te zien op de Factuur. Als Student en ZZP'er zijn de verloren nutteloze uren een stuk duurder voor mij, maar niet direct aan te tonen, toch verwacht ik hier een soort 'coulance' regeling. N.B. waarom staat er in mijn 'profiel' dat deze klacht 'opgelost' is: verre van dat

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of