Complaint: Dit is het slechtste bedrijf wat er bestaat! opzeging wergens verhuizing krijg ik een belagelijk eindafrekening.

user-104781 on 23 May 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ruim 6 maanden geleden heb ik het contract opgezegt vergens verhuizing.Ik het neuw adres via post.nl en telephonishe duurgegeven als het nodig is om mij te berijken.Ik krijg een brief met het jaarekening/einafrekening 545euro(vandaag heb ik gebeld om iets opvragen die mevrouw zeg het is 850geweest WTF)ok verder,ik heb toon gezegt dat het kan helemal niet klopen wan ruim 1,5 jaar wij waren bijna nooit thuis gewest,hun hebben mij gezecht dat dor mij dorgegeven meterstande is het bedrag zo hooge maar hello vorige jaar ik was 6 maanden anwezig en ik heb ok bij betald 75 euro ongeveer en nu deze jaar was par keer thuis gewest en krijk ik 545euro te betalen,maar ok ,ik zeg toen dat ik kan deze bedrag niet betalen en ik wil per maand 50euro aflosen hun waren niet akkort gegaan,Hello ik krijg een onterechte eindafrekening ik ga toch akoord om dit te betalen per maand(tot een oplossing komt door jullie fout)en jullie gaan niet akkord .Dat krig ik van itrum justitia kosten bij (jullie maken gouden zaken bij elkaar,Ik heb tegen justitia dat ik ga allen die fout eindafrekening betalen en geen enkele andre incasso kosten,hun waren niet eens en hebben alleen nog meer incasso bedragen bij gezet,darna is een brief van de rechter gekomen ik moesten daar anwezig zijn maar hello ik was niet eens in Netherland jullie maken afsraaken zonder die bij betrekene person?Maar ok,De deurwarder is langs gekomen en mij vriend heeft open gemaakte in was niet in Netherland op dit momenet ,Mij vriend heeft de brief ontekent en alle paprern van de duerwaarde gekregen.Vaandag krijk een brief van die deurwaarden dat ik moet binen 3 dagen het totaal bedrag betalen van 1667,84euro betalen.Ik heb de deurwarde gelijk gebeld om uitlegen mij situatie .Die antwoord was uw bent niet bij de recht kanttor gekoomen dus wij geen geen enkele discusie over,ik vraag wie is die directur daar ik wil graag met hem praten ,die antwoord was uw kan allen op ED vragen.Ik bel ED en die meneer van ED zet mij op het wachtline Hij zeg tegen mij ik weet dat uw heeft contact opgenomen met deurwaarden ik ga niet veder in discusie met uw.Ok ik zeg war zit uw kantoor dat kan ik ef langs om iets te bespreken die antwoord wij hebben geen kantoor waar uw kant kommen.Uw kunt ons telefonise of via e mail berijken.OK daan ik heb gelijk het jurdise loket gebeld om mij zaak te bespreke and advies krijgen,hoe het veder gaat lopen zal ik het vertelen als de zaak opgelost is.ADvies van mij niet in discusie gaan met ED ga gelijk naar het jurdise locet of nem een advocaat,hun zijn niet te vertrouwen!

Desired solution:

Snelheid met corect rekenen .

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas ligt deze case bij onze incassopartner Groenewegen. Ik kan hier verder geen uitspraak over doen. Graag had ik je willen helpen, maar ik moet je doorverwijzen naar Groenewegen.

Met vriendelijke groet,
^Ralf
energiedirect.nl

All complaints of