Complaint: Onbeschofte klanten dienst

user-218214 on 13 December 2013 about Ditzo in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De medewerkers van Ditzo zijn helemaal niet klantvriendelijk.
Ik belde voor mijn moeder naar ditzo om der auto te verzekeren omdat ze een beetje moeite heeft met het taal. Een onbeschofte mevrouw van Ditzo die vroeg mij gegevens over mijn moeder en die heb ik netjes doorgegeven. Ik had die mevrouw nog erbij gezegd dat we aan het winkelen zijn en mijn moeder is in de buurt dus als er vragen zijn mag je der ook vragen. Volgens de medewerkster van ditzo was het geen probleem. Op het laatst zei ze mag ik jou moeder ff wat wat vragen stellen , ik zei prima heb je 1 momentje ik moet der ff zoeken. En toen zei ze van ja, is dat nou logisch dat je je moeder nog moet zoeken er zijn nog andere mensen aan de lijn en dat ook nog op een onbeschofte manier. Die onbeschofte medewerker die kon toch wel zeggen van , kunt u aub terugbellen want het is druk. Volgens haar moesten wij niet 2 dingen te gelijk doen. Wie is zei nou om dat te beslissen??? elke keer toen ik belde kreeg ik meteen verbinding dus hoe hebben ze het druk dan?.Voor de 2 keer toen ik belde sprak ik met iemand anders , die zei meteen van ja we willen jou moeder spreken en niet jou want ik heb eerst gesprek ook meegeluisterd en volgens meneer Ghofran had zijn collega wel goed gehandeld. Klantvriendelijk is gewoon heel ver te zoeken bij deze mensen. Ik ga mijn verzekering zo snel mogelijk opzeggen. Uiteindelijk hebben we 21 minuten aan de telefoon gezeten en wat was het resultaat, we moesten het toch online doen, we konden het niet telefonisch doen.

Desired solution:

Bij ditzo worden alle gesprekken opgenomen. Men moet alle video bandjes eens gaan beluisteren hoe het personeel omgaat met klanten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Ditzo about your complaint

All complaints of