Complaint: afschrijving zonder toestemming

user-201166 on 26 September 2013 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Van mijn rekening is automatisch een bedrag van 59,99 afgeschreven. Hiervoor heb ik geen toestemming gegeven, daarnaast heb ik ook geen product bestelt of ontvangen, dat wens ik ook niet.

Desired solution:

Stopzetting van automatische afschrijving per direct en als de terugboeking waartoe ik opdracht heb gegeven niet lukt, graag bedrag per omgaande het bedrag terugstorten op mijn rekening.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to docdata payments about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contact gegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

All complaints of