Complaint: automatische afschrijving thuiswerk

user-171663 on 05 April 2013 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb me eens aangemeld voor thuiswerk bij thuiswerk.nl en €9.90 betaald voor de inschrijving( 26-02-2013). Direct daarna heb ik me laten uitschrijven via een e-mail. Daarin gevraagd om een bevestiging. Ik heb geen reactie gehad en nu is er weer €9.90 afgeschreven van mijn bankrekening (26 -03-2013)

Desired solution:

Ik wil graag dat de automatische incasso direct stopt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to docdata payments about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from docdata payments

11 years ago - Wij hebben contact opgenomen met de klant voor meer informatie betreffende de afschrijving.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by docdata payments

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that docdata payments posted

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben geprobeerd contact op te nemen met de klant voor meer informatie betreffende de afschrijving. Tot op heden hebben wij hier geen reactie van ontvangen.

All complaints of