Complaint: huurprofiel september 2011

user-64561 on 05 October 2011 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb me al een tijdje uitgeschreven bij huurprofiel.nl, aangezien er elke maand 15,- van mijn rekening werd afgehaald. nou zie ik dat er weer geld is afgeschreven. hoe veel mailtjes moet ik nog sturen totdat dit eindelijk eens word opgelost, en mijn geld word TERUGgeboekt?

Desired solution:

dat er geen geld meer word afgeschreven?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from docdata payments

12 years ago - Beste Amy, Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw klacht blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst of een machtiging heeft lopen bij Huurprofiel. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via http://www.huurprofiel.nl/contact/ of klantenservice@huurprofielen.nl Met vriendelijke groet, Docdata Payments

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De door de klant verstrekte gegevens nagekeken en de klant de gegevens verstrekt van de webwinkel in kwestie teneinde een terugboeking te kunnen verzoeken.

All complaints of