Complaint: klacht

user-60985 on 08 September 2011 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

iedere maand wordt bij mij 8.95 afgescreven en ik weety niet waarvan. Hoe kan ik dit stopzetten?

Desired solution:

Als deze aschrijving wordt stopgezet

Message from

13 years ago - Beste Anne-Loes, Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Op uw afschrift staat hoogstwaarschijnlijk de naam van de webwinkel vermeld. In dit geval vragen wij u direct contact op te nemen met de webwinkel. Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij u om ons het betaalkenmerk te sturen welke op uw bankafschrift vermeld staat. Het betaalkenmerk begint meestal met PID en dan 10 cijfers. U kunt deze informatie sturen naar support@docdatapayments.com. Hiermee kunnen wij u de gegevens verstrekken van de webwinkel welke verantwoordelijk is voor de afschrijving van de/het afgeschreven bedrag(en). Het is mogelijk om uw gedane betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook uw bank contacten voor het blokkeren van doorlopende machtigingen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant verzocht om via de opgegeven contactgegevens een kenmerk te verstrekken teneinde de klant verder te kunnen helpen en in contact te kunnen brengen met de betreffende webwinkel.

All complaints of