Complaint: Nog steeds niet opgelost.

user-124883 on 12 October 2012 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

er word nog steeds geld van me rekening gehaald door DOCDATA PAYMENTS ik kijk op me rekening, en zie dat het er weer af is. dit moet stopen! maar ze blijven geldzuigen!

Desired solution:

Mijn geld treug van 2 maanden,

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from docdata payments

11 years ago - Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Op uw afschrift staat hoogstwaarschijnlijk de naam van de webwinkel vermeld. In dit geval vragen wij u direct contact op te nemen met de webwinkel. Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij u om ons het betaalkenmerk te sturen welke op uw bankafschrift vermeld staat. Het betaalkenmerk begint meestal met PID en dan 10 cijfers. Hiermee kunnen wij u de gegevens verstrekken van de webwinkel welke verantwoordelijk is voor de afschrijving van de/het afgeschreven bedrag(en). Na ontvangst van het betaalkenmerk zullen wij u doorverwijzen naar de betreffende webwinkel voor verdere communicatie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant verzocht om meer informatie, maar helaas hebben we niets meer mogen vernemen.

All complaints of