Complaint: Onduidelijk waarvoor bedrag van 29 euro afgeschreven wordt van mijn bankrekening

user-180326 on 26 May 2013 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

DocDataPayments schrijft een bedrag van 29 euro af van mijn rekening. Ik begrijp inmiddels dat ze dat doen voor een aantal webwinkels.
Alleen alle getallen, codes, cijfers, data en nummers op mijn bankafschrift vermogen niet duidelijk te maken, voor mij althans, voor welke club ik betaal, aan welke webwinkel en voor welk product. Ik vind het erg onduidelijk. Graag vermelding van naam webwinkel en gekocht product, anders het bedrag terugstorten

Desired solution:

Als de naam van de webwinkel waar ik iets gekocht heb en als het product dat ik gekocht heb maar zichtbaar is/vermeld wordt op mijn bankrekening-afschrift. Nu weet ik een paar maanden later niet meer waarom het gaat en waarvoor ik betaal.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to docdata payments about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by docdata payments

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that docdata payments posted

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Wij hebben de contact gegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

All complaints of