Complaint: onterechte incasso’s

user-160151 on 12 February 2013 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al jaren bezig om deze zogenaamde incasso stop te zetten, ik moet elke maand mijn rekening controleren voor afschrijven.
automatische blokkering werkt niet nu moet ik de INGbank bellen voor blokkeren. Heb gelukkig een rekeningnr. opgegeven die ik niet veel gebruik maar zo gauw als er meer dan 15,95 euro opstaat wordt er direkt geincasseerd. Ben deze oplichting en diefstal meer dan zat

Desired solution:

aangifte van oplichting en diefstal van incasso's en de foutieve incasso's vanaf 2003 terug te krijgen die helaas zelf niet op tijd heb kunnen laten terug storten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to docdata payments about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by docdata payments

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that docdata payments posted

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de klant verwezen naar onze site waar hij/zij met het bij hen bekende betalingskenmerk de contact gegevens van de desbetreffende webshop terug kan vinden.

All complaints of