My complaint:
De Nem heeft vanaf het begin teveel geld van mijn rekening afgescheven.
Na meerdere maalen bellen met de klantenservice zou het opgelost worden.
Maar het bedrag werd alleen maar meer wat afgeschreven werd.
Nadat ik er genoeg van had, ben ik overgestapt naar een bedrijf waar ik wel tevreden mee ben.
Maar de eindafrekening heeft zeker 4 maanden op zich laten wachten.
Met als gevolg dat ik bepaalde schuldeisers zelf niet meer kon betalen.
Nu zit ik met meer schulden dan dat ik begonnen was.
Vanuit wanhoop zit ik nu bij de kredietbank.
Bij de voedselbank…en een nog hogere schuld.
Als de NEM zich aan de regels gehouden had, was alles netjes opgelost en was ik nu schulden vrij.
Door alle wanhoop ben ik ook nog in een serieuze depressie geraakt waar ik medicatie voor moet slikken.
De manier waarop de Nem omgaat met zijn klanten is grulijk.
Ik zou mijn ergste vijand niet eens zo behandelen.
Als consument heb je geen poot om op te staan.
Desired solution:
Een schadevergoeding vanwegen de schulden die ik door hun niet heb kunnen betalen.
+ comensatie omdat ik hierdoor zelfmoordneigingen heb gehad.
Zelfs na diverse malen bellen naar de klantenserice is er geen actie ondernomen vanwegen mijn klachten.