Complaint: Door de Nem in de schulden en zware depressie vanwegen de manier hoe ze met hun klanten omgaan.

user-95646 on 10 April 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Nem heeft vanaf het begin teveel geld van mijn rekening afgescheven.
Na meerdere maalen bellen met de klantenservice zou het opgelost worden.
Maar het bedrag werd alleen maar meer wat afgeschreven werd.

Nadat ik er genoeg van had, ben ik overgestapt naar een bedrijf waar ik wel tevreden mee ben.
Maar de eindafrekening heeft zeker 4 maanden op zich laten wachten.

Met als gevolg dat ik bepaalde schuldeisers zelf niet meer kon betalen.
Nu zit ik met meer schulden dan dat ik begonnen was.

Vanuit wanhoop zit ik nu bij de kredietbank.
Bij de voedselbank…en een nog hogere schuld.
Als de NEM zich aan de regels gehouden had, was alles netjes opgelost en was ik nu schulden vrij.
Door alle wanhoop ben ik ook nog in een serieuze depressie geraakt waar ik medicatie voor moet slikken.

De manier waarop de Nem omgaat met zijn klanten is grulijk.
Ik zou mijn ergste vijand niet eens zo behandelen.

Als consument heb je geen poot om op te staan.

Desired solution:

Een schadevergoeding vanwegen de schulden die ik door hun niet heb kunnen betalen.
+ comensatie omdat ik hierdoor zelfmoordneigingen heb gehad.
Zelfs na diverse malen bellen naar de klantenserice is er geen actie ondernomen vanwegen mijn klachten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klant heeft inmiddels een schriftelijke reactie gekregen.

All complaints of