Complaint: Door KPN opgelicht, ze erkennen schuld en weigeren terug te betalen.

user-89862 on 08 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

4 jaar lang betalen we voor internet een duurder abonnement omdat dit sneller is. Echter afgelopen maand weten we dat de slechte performance niet aan draadloos gebruik ligt. Wanneer we KPN hiermee confronteren erkennen ze schuld.Men verteld ons doodleuk dat ze de door ons gewenste snelheid niet kunnen leveren op ons adres. Toch hebben ze 4 jaar lang onrechtmatig te hoog abonnementsgeld gevraagd. Maximale restitutie bedraagt 0,5jaar 10€ korting op ons abonnement. Ik kan nergens voet aan wal krijgen. Ik voel me zwaar opgelicht door KPN !!!!!

Desired solution:

Ik heb voor iets betaald wat ik nooit heb mogen ontvangen. Ik wens dus mijn geld hiervoor terug te krijgen.

All complaints of