Complaint: doorrijden bij bushalte in Nistelrode zonder te stoppen en passagiers mee te nemen

user-129753 on 25 September 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op zaterdagavond 22 september 21.30 uur stond ik al om 21.24 uur te wachten bij de bushalte Raadhuisplein in Nistelrode (die nieuwe bushalte is bij het verzorgingshuis aldaar). Om 21.30 uur zou de bus van lijn 152 (Uden – Oss) daar stoppen. Ik zag de bus aankomen, stak mijn handen op en zwaaide daarmee ten teken dat ik wilde meerijden maar de buschauffeur reed gewoon door zonder te stoppen!! Ik was goed zichtbaar: de bushalte is verlicht, ik stond te zwaaien en had een grote koffer bij me. De buschauffeur kende de haltes niet of zat te slapen. Dat laatste is ook niet best, dan is het wachten op verkeersongevallen.

Desired solution:

Financiele vergoeding / compensatie.
Aanspreken van chauffeur(s op hun verantwoordelijkheid voor goede dienstverlening en veiligheid passagiers.
Beter inlichten van chauffeur(s) over bushaltes op hun routes.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of