My complaint:
Youfone heeft dmv van ontermediair “direct pay services” ten onrechte tweemaal een “zero day”incasso gedaan. Toezeggingen gedaan per email om het abonnement te annuleren en de administratiekosten terug te betalen zijn niet nagekomen. Ik heb gisteren zelfs een brief van youfone gehad (met simcard) waarbij werd medegedeeld dat mijn huidige provider mijn huidige mobielnummer had vrijgegeven (ivm met nummerbehoud) hetgeen geheel onjuist is. Ik hen de afgelopen maanden zeker 20 emails en telefonische kontakten gehad. De beloften gedaan door Youfone medewerksters Anne, Sofia, Nurien Simons, Joami worden doodweg niet nagekomen. Op emails, klachten hierover wordt simpelweg niet gereageerd. Op mijn verzoek is ABNAMRO een klachten/fraude onderzoek gestart. Heb inmiddels een selectieve blokkade laten uitvoeren
Desired solution:
restitutie van gedane incasso's (euro 19,90), annulering Youfone abonnment , compoendsatie gemaakte telefoonkosten ( 20 euro)