My complaint:
Het verhaal is bekend. Duran Duran zou optreden in Den Haag. Het concert is twee keer uitgesteld door stemproblemen van zanger Simon LeBon. Daarna werd het stil.
Ik heb diverse keren gebeld met SeeTickets. Wat is de status van het concert? Waarom krijg ik geen informatie? De muts aan de telefoon kon me niks vertellen.
Op mails werd niet gereageerd, ook al stond er in de ontvangstbevestiging dat SeeTickets mijn vraag zo snel mogelijk zou beantwoorden.
Toen hoorde ik begin november op 3FM dat The Hague Jazz failliet is en dat het Duran Duran-concert niet doorgaat. Ik was ontzettend verbaasd.
Een zoektocht over internet vertelde me dat dit al een tijdje speelde. Waarom heb ik daarover niks gehoord van SeeTickets? Ook aan de telefoon hebben ze me er niets over verteld. Ik ben verdomme gewoon aan het lijntje gehouden.
Gisteren (24-11-2011) kreeg ik een mailtje van SeeTickets. The Hague Jazz is failliet, het geld is weg en ik moet me maar tot de curator richten. Pardon? SeeTickets durft me dat te sturen, drie weken nadat The Hague Jazz failliet is verklaard.
Ja, ik heb de algemene voorwaarden gelezen. In het geval van een faillisement betaalt SeeTickets de kaartjes niet terug. Ik vraag me af of dat legaal is.
SeeTickets adverteert met de Duran Duran-kaartjes. Het bedrijf verkoopt mij en 4500 anderen die kaartjes en trekt vervolgens de handen er vanaf. Sorry, maar zo werkt het niet. Zo kan ik ook wel een handeltje opzetten. Hey, ik verkoop u een auto, maar als hij drie minuten later door de wielen zakt, ben ik niet verantwoordelijk hoor. Oplichting is het.
Ik begrijp wel dat SeeTickets slechts de tussenpersoon is, maar dan moeten ze daarvan ook maar de consequenties dragen. Ze hebben geadverteerd met iets dat ze nu niet waar kunnen maken. Het interesseert me niet dat The Hague Jazz failliet is, SeeTickets heeft me die kaartjes verkocht. Punt uit.
Desired solution:
Ik wil mijn geld terug. En snel!