Complaint: Dure pen gekocht

user-181633 on 01 June 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb een dure swarowski pen gekocht en hij doet het niet althans wel uitschuiven maar niet terug binnenmachenisme is stuk,
Nu was ik in Groningen tsjonge jonge wat een gedoe.
Had um in de shop in de kalvertoren gekocht in Amsterdam en dacht ik ga even bij de Bijenkorf of V en D de klacht melden maar daar is het meer verkopen dan dat je met een klacht zit

Desired solution:

Als ze de pen maken dus een nieuwe vulling erin

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com .
Bij goede ontvangst van uw e-mail ontvangt u te allen tijde binnen enkele minuten een geautomatiseerde ontvangstbevestiging.

All complaints of