Complaint: duur en slecht

benkon on 21 May 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Snelheid belabberd. Voortdurend aanmelden.
internet valt vaak weg.
Internetverbinding weinig betrouwbaar
Weinig oor voor gemelde klacht
Camping Eibernest Eibergen

Desired solution:

Dat er eens echt iets aan gedaan gaat worden.
Ik ben blijkbaar niet de enige die hier op hoopt.
Wel geld beuren, weinig investeren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [230500102] Eibernest Geachte heer Koning, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervind met het netwerk. Graag informeren wij u over de status van het netwerk. Vele pogingen om de snelheid te verhogen zijn helaas op niets uitgelopen. Het is op dit moment gewoonweg niet mogelijk op deze locatie een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel). Het kan voorkomen dat het netwerk dan ook bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. Alvorens de aanschaf van een voucher, heeft u te allen tijde, de mogelijkheid het netwerk te testen. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. De aanwezigheid van een redelijk/goed signaal betekent niet dat er ook daadwerkelijk een verbinding mogelijk is. Dit staat vermeld op de voucher, in onze folder en op onze website. Wij vinden het dan ook erg vervelend indien u bent voorzien van niet volledige informatie. Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw e-mail en het doorgeven van uw bevindingen. Wij zullen het netwerk nauwlettend voor u in de gaten houden en daar waar voor ons mogelijk actie ondernemen. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten hierbij de melding. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Skybites B.V. posted

Skybites B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zoals beschreven in de reactie die wij hebben verstuurd op 23 mei 2013, gaan er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd en markeren uw melding als opgelost.

All complaints of