Complaint: duurt even, maar dan krijg je tenkinste NIETS !!

user-48668 on 04 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

bijna 3 weken zijn we nu verder nadat wij na een weekendje weg er achter kwamen dat opnieuw al onze zenders verdwenen waren , onder tussen hebben we allerlei belofte’s gekregen alleen waar het om draait is dat we nog steeds zitten te wachten op een nieuwe kop die het probleem verhelpt.
ook na diverse belletjes 2 weken geleden en toezeggingen nog steeds NIETS , dezelfde snelheid alwaar het signaal mee word doorgegeven.
1 ding werkt zeker heel goed bij C-D , de afschrijving die is keurig en netjes op tijd !!

Desired solution:

een compleet nieuwe aanbieder van degelijke producten , omdat wij in het buitengebied wonen waar glasvlies kabel nog uitgevonden word ben je aan 1 partij overgeleverd ,

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - klopt en zie svp mijn vervolg verhaal van vandaag inzake het track en trace nummer wat volgens uw medewerker gisterochten nog verzonden is maar ook nu weer als spoorloos te boek staat

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Volgens onze informatie bent u gebeld door een van onze medewerkers. In dit gesprek is o.a.besproken dat de DUO-LNB z.s.m. verzonden wordt.

Uiteraard bieden wij onze excuses aan voor de vertraging die is ontstaan.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of