Complaint: Gsm valt niet onder garantie

user-217723 on 11 December 2013 about Dynafix in category Reparatie- en onderhoud diensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3/12/13 bracht ik mijn gsm (samsung galaxy s3) binnen in de telenetstore. Mijn gsm schakelde niet meer in of uit en heb dit probleem uitgelegd aan de werknemer van de store. hij heeft mijn toestel in goede staat ontvangen en heeft deze ook goed gecontroleerd op barsten of schrammen. Mijn gsm is 1 jaar oud en dus heb ik nog 1 jaar recht op garantie. De medewerker zei ook tegen mij hetzelfde probleem te hebben voorgehad met zijn samsung galaxy s3 en dat hij onmiddellijk een nieuw toestel kreeg. Ik heb mijn toestel opgestuurd zonder schade. Nu 1 week later krijg ik een smsje dat mijn toestel niet onder garantie valt omdat er een barst in het scherm zou zitten. ik ben naar de store gegaan en heb de foto bekeken, ik heb ook duidelijk verteld dat deze barst niet door mij is aangebracht. Ik heb contact opgenomen met Dynafix, daar vertellen ze mij dat ik mijn gsm heb laten vallen en dat ik om hem (onhersteld) terug te krijgen 26 euro moet betalen. Als ik wil dat hij hersteld wordt nog eens 150 euro erbij. Deze gsm heeft mij 650 euro gekost en ik ben dus niet van plan om voor schade die niet door mij is aangebracht te gaan betalen. Ik heb ook contact opgenomen met Samsung zelf. Daar zeiden ze mij dat ik een verklaring moest hebben van de medewerker die mijn toestel in ontvangst nam. In die verklaring moest staan in welke staat de medewerker mijn toestel ontving. Ik heb nu de verklaring, ik contacteer samsung opnieuw en nu zeggen ze mij daar doodleuk dat ik het zelf moet oplossen met de telenetstore want dat het hun fout is. Ik krijg met andere woorden mijn toestel niet terug zolang ik niet betaal. Ik zet de foto die ze mij hebben toegestuurd van mijn toestel hier ook bij. Hierover wordt gezegd dat deze niet met het blote oog te zien is. Voor zover ik weet kan men iets wat niet met het blote oog te zien is niet fotograferen. ik vind het verschrikkelijk dat dynafix zo’n smoes gebruikt om er voor te zorgen dat ik mijn garantie niet krijg. Ik ben zeer ontevreden over de werking van garantie op toestellen.

Desired solution:

Ik wil ofwel een nieuw toestel ofwel dat mijn toestel gerepareerd wordt, en dit ZONDER enige kosten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Dynafix about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Dynafix

All complaints of