Complaint: Belachelijk

user-218216 on 13 December 2013 about E-care Repair Service in category Reparatie- en onderhoud diensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bel afgelopen dinsdag eerst naar Saturn voor mijn Samsung wasmachine. Dan wordt je doorverwezen naar Samsung. Netjes te woord gestaan. Helaas kunnen we niet eerder dan a.s. maandag. Nou prima. Ik zou op een spoed lijst gezet worden. Krijg ik van de week een mail. We komen a.s. vrijdag. (vandaag tussen 14.30 en 17.30) Komt uiteindelijk om 17.15 de monteur. Ik allang blij. Komt monteur binnen. Probeert wat loopt naar de bus. Ja, de desbetreffende ring die gescheurd is heb ik niet bij. Ik zei dat is vreemd, want ik heb het typenr en serienr doorgegeven en gezegd dat het om de ring in de wasmachine betreft. Nee, ik moest contact opnemen met klantenservice van samsung. Die zeggen Nee, maandag moet je bellen met E-care. Ik zei dan bel ik ze gelijk. Nee, helaas werken tot 17.00 :-(..Zeg ik kan ik niet zo’n ring kopen en de rekening bij jullie indienen? Nee, dat kon echt niet want verviel de garantie en er wordt niets uitbetaald. Dus kort samengevat. Ik dacht mijn wasmachine eerder gemaakt te hebben, maar nu moet ik maandag bellen voor een nieuwe afspraak. Dus wordt de wasmachine naar alle waarschijnlijkheid pas eind van volgende week gemaakt. Gezin met 2 volwassenen en een zoon van 5 en dochter van 7 maanden.

Desired solution:

Dat jullie maandag mijn wasmachine komen maken!!!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to E-care Repair Service about your complaint

All complaints of