My complaint:
Sinds donderdag 14-3 kan ik geen mail meer verzenden. heb daar al meerdere keren over gebeld.Door een medewerker ( Jan ) doorverwezen naar Microsoft, wat een blamage. Het is een caiway probleem.Met de computer naar de winkel waar de computer is gekocht. Er is niets mis met computer en het is geen Microsoft probleem, maar een caiway probleem. Schande dat caiway u zo heeft behandeld was hun commentaar.Weer gebeld met de klantenservice van caiway, halverwege het gesprek geen contakt meer. opnieuw gebeld en in de wacht 7 voor u.Al uren bezig geweest geef het nu even op.
Vrijdag weer een poging gedaan, werd door een vrouwelijke medewerker netjes te woord gestaan maar geen oplossing. mij werd beloofd dat ik gebeld zou worden door de storingsdienst diezelfde middag. het is nu zaterdag en nog steeds is er niet gebeld. wat een service!!! vr.gr. Henneke Vos
Desired solution:
Ik wil mijn e-mail kunnen versturen. En dat mag/moet geen dagen gaan duren. Tevreden ben ik als het nu echt wordt opgelost. Wij hebben al zo veel problemen met caiway gehad, zorg nu eens dat het voorgoed wordt verholpen. Per slot betalen wij daar toch voor.