Complaint: e-mail adres

Indonesie on 30 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een aantal keren een mail via mijn eigen g-mail rechtstreeks naar Neckermann proberen te sturen, maar krijg het steeds terug met de mededeling dat het e-mail adres niet klopt; dus heb ik Neckermann gebeld en gevraagd waarom mijn mail niet doorkomt. Er werd mij gezegd dat er alleen via de site “vraag en antwoord” gemaild kan worden. Ik zei dat mijn vraag niet in deze lijst voorkwam en dat ik daarom privé wil mailen; ik heb dit al vaker gedaan en nu opeens is het e-mail adres niet meer gebruik; ik vind dit maar vreemd. Elk bedrijf moet toch een a-mail adres hebben??

Mevr. Prinsen

Desired solution:

Ik wil dat Neckermann een e-mail adres gaat invoeren, zodat alle klanten privé kunnen mailen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gebeld 1 november, uitgelegd dat via het "klantenportaal" op onze website een contactformulier ingevuld kan worden, en hoe klant dit formulier kan vinden. Tevens uitgelegd wat de reden is dat gekozen is voor deze werkwijze en er geen e-mailadres meer openlijk op onze site staat (beveiliging o.a. tegen spam, enz.).

All complaints of