Complaint: E tickets niet ontvangen per mail.(ook niet in postvak ongewenst)

user-178905 on 18 May 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 kaartjes besteld bij See tickets voor de Libelle zomerweek voor zondag 19 mei.
Betaald met creditcard.
Geen tickets per mail ontvangen.
Gebeld naar See tickets dat ik ze niet heb ontvangen.
Meisje aan de telefoon zegt; we hebben ze gemaild dus ik kan daar verder niets aan doen.Ik zei; ik heb ze echt niet ontvangen kunt u ze nog een keer mailen want dan is er iets mis gegaan. nee doen we niet was t antwoord ga maar naar de kassa bij de libelle zomerweek. Goedemiddag Mevr van Bergen, fijn weekend. En ze verbreekt de verbinding. 10 min aan de telefoon gezeten à 45 ct per minuut. 40,80 euro lichter en geen e-tickets! En morgen gaan we er naar toe. Dus wat nu??

Desired solution:

Dat ik de e-tickets alsnog gemaild krijg vanavond of geld terug.Want morgen gaan we al!
Ik bestel en betaal ze toch niet voor niets van te voren.
Om niet in de rij te hoeven staan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Seetickets.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant beantwoord via de mail.Kopie kaarten zijn opgehaald aan de kassa op de locatie

All complaints of