Complaint: Eddy van Hoof

user-128560 on 02 November 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Inmiddels al enkele maanden en 3 klachten verder ontvangen wij nog steeds geen folders. Na de derde klacht werd ons medegedeeld dat in week 44 de bezorging weer correct zou gebeuren.Dit was een telefonische klacht en kreeg toen te horen dat de fout bij netwerk lag om dat er niet besteld werd op de woonboten, ik voel mij nu gediscrimineerd,maar ook word er niet bezorgd bij de huizen.Ik ben hier erg boos over temeer wij nu een aantal St.Nicolaas folders hebben gemist.Zou eigenlijk de bedrijven aan moeten schrijven over deze folder verspreiding.Dit terwijl wij jarenlang de folders wel hebben gekregen maak ik mij boos over het feit van de “woonboten” niet.Als nu naar mijn klacht kijk van de vorige keer staat er doodleuk “OPGELOST” nou mooi niet.

Desired solution:

Zoek dat nu zelf maar uit (sorry) BOOS BOOS

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Van Hoof,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgerscoördinator heeft een gesprek gehad met de moeder van de bezorger. Deze zal toezicht houden de komende weken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Consumentenservice

All complaints of