My complaint:
We hebben juli 2011 een tablet (facepad 10 inch)aangeschaft bij edigitaal.nl
dit tablet heeft korte tijd gewerkt,maar eerst gaf de adapter kortsluiting (gelukkig zat tablet er nog niet aan). we hebben toen een nieuwe ontvangen. Maar korte tijd daarna konden we het tablet niet meer opstarten,omdat ie bleef hangen in opstartscherm. Na het teruggestuurd te hebben, bleek het een intern probleem te zijn, dus lag niet aan ons. Ze meldden erbij dat ze zelf een nieuw tablet hebben moeten betalen,want zij konden het niet(meer) ruilen bij bedrijf waar zij het vandaan hadden(maar dit is niet ons probleem,toch?)
Nu, na weken hebben we weer problemen met het 2e tablet.
Soms start ie opeens opnieuw op,is vervelend als je bezig bent.
Hij herkent micro-sd niet en geeft daardoor steeds aan bij downloaden, dat er onvoldoende ruimte is.
Op android market word apparaat niet als android apparaat herkent en kan dus niet alles downloaden.
Het licht knippert soms aan een zijkant en is vervelend voo ogen.
Camera kan geen foto’s nemen, moet sd kaart in,maar zit erin…
Nu konden we ‘m met een link wel updaten,maar zoals we al vermeld hadden, kan dat niet,omdat ie sd niet herkent…
Geld terug kon niet,maar we konden een kleinere(7 inch) krijgen en dan wel zonder camera en gps,maar dit is geen optie,we hadden bewust voor camera en 10 inch gekozen en willen we gewoon weer.
We zitten nog binnen 1 jaar na aanschaf en het apparaat werkt duidelijk niet goed, dan geldt toch gewoon de garantie en moeten we geld toch terug kunnen krijgen,want om nu weer voor de 3e keer hetzelfde merk ablet te ontvangen…daar hebben we geen vertrouwen meer in!
Desired solution:
geld terug krijgen...of beter, zelfde soort tablet(capacitief scherm dit keer,want dat wisten we niet)