Complaint: Een keer op tijd, misschien?

user-83312 on 03 February 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

*Dit is mijn klachten mail aan Arriva. Nu maar hopen op antwoord*

In de week van 30 januari t/m 3 februari is er bijna iedere dag vertraging geweest.

Maandag was niet zo erg, dat ging nog en had ik niet belangrijks. Dinsdag had ik echter een sollicitatie gesprek. Ik was al 1 uur eerder vertrokken en nog weet Arriva het zo te maken dat ik te laat kom.

Woensdag had ik een project waar ik op tijd moest zijn: Ik had om 9 uur aanwezig moeten zijn. De 1e trein ging pas om 9.09 uur…

Donderdag avond kwam ik aan op Dordrecht en heb ik 1 kwartier staan wachten tot dat duidelijk werd dat er een trein gestrand was en dat we op Sliedrecht moesten overstappen op een bus naar Hardinxveld. Hier moesten we wachten op een andere trein die ons naar Gorinchem zou brengen. Eenmaal op Hardinxveld moesten we 20 minuten wachten op een trein die niet kwam. Ik had een oudere mevrouw bij me die gewoon stond te trillen van de kou. Gelukkig stond de vervangende bus er nog dus heb gevraagd of we daarin mochten wachten op de trein. Toen werd ineens duidelijk dat de trein helemaal niet zou komen… mensen die al die tijd buiten stonden hadden letterlijk blauwe lippen.

Ik ben dit gedrag van Arriva gewoon heel erg zat. In de zomer had dit allemaal een heeeel klein beetje minder erg geweest maar nu gaf de thermometer op Hardinxveld -11 aan. Schandalig dat we daar dan 20 minuten buiten moeten wachten! Er is al onderkoeling’s gevaar bij – 8. Ik vind dat jullie er gewoon er potje van maken de laatste tijd. En dan kan je zeggen dat het overmacht is met die treinen die kapot zijn of die wissels, of storingen maar zorg dan dat je materieel enz. in orde is!

Ik hoop dat ik nu niet zo’n standaard mailtje krijg met dat er naar gekeken gaat worden om er vervolgens niets meer van te horen. Er moet echt wat aan gedaan worden want ik ben natuurlijk niet de enige die dit mee gemaakt heeft. Zo krijgen (hebben) jullie natuurlijk wel een reputatie.

Vandaag (vrijdag 3 feb) heb ik weer een sollicitatie gesprek. Ik vertrek nu maar 1,5 uur van te voren. Nu maar hopen voor geen vertraging.

Dank u.

Desired solution:

Dat er weer eens normaal gereden gaat worden. En niet dat er bij 2 vlokjes sneeuw en 1 nacht -2 alles helemaal van slag is. Investeer in je materieel en de kwaliteit van het spoor en niet in allemaal onnodige nieuwe stations.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte ….

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of