My complaint:
Ik krijg 2 februari 2011 en afrekening dat er 200,- euro overgemaakt worden op mijn rekening.
Daar de pverstap en fout was niet door mij,maar iemand anders me bij energie direct had aangemeld is dat terug gedraaid en heb erna mij weer bij de NEM opnieuw moeten aanmelden.
Wegens daar weer van alles fout is gegaan en er 1 maand volgens hun openstaat,hebben ze dat verekend met de brief van 2 februari(het is nu wel al 22 februari,en nog geen geld terug)vrijdag 18 februari had ik gebeld met de NEM en het geld 200,- was overgemaakt de 15de.Maandag 21 februari nog geen geld,weer gebeld het was achtergehouden om met de volgende nieuwe openstaande rekening te verekenen.
Ik heb door hun nu een huurschuld omdat hun te beroerd zijn om 200,- te verekenen,ik moest ze eerst betalen 14 januari2011 en zou ze 2 weken erna terug krijgen.
Ik ben dus weer overgestapt omdat ik met hun geen zaken meer wil doen.Energie direct die ertussen zat is al alles mee afgerond,zelfs heb ik de overstap premie niet hoeven te betalen,wegens mijn stem niet overeen kwam met het bandje.Maar de NEM wat een k.l.o.t.e bedrijf.
Gewenste oplossing
Ik zou net als hun een boete moeten kunnen opleggen voor het niet op tijd terug betalen van mijn geld,rente te goed.
Zit toch al 1 maand te wachten op mijn 200,-.