Complaint: eindafrekening €0,- maar wel een rekening sturen van €287??

user-6899 on 28 January 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Mijn klacht is dat ik een eindafrekening heb gekregen van de NEM waarin staat..verbruik is 0. Dat klopt ik ben geen klant geweest bij NEM maar zij sturen mij wel een rekening van €278,-!! Inmiddels een tweede rekening met daarbij €25,- extra administratie kosten??
Hoe kan dit?? Straks krijg ik nog een incassobureau op mijn nek voor iets wat ik niet gebruikt heb.. Ik krijg het ze niet uitgelegd!

Gewenste oplossing

Dat mijn adresgegevens uit het systeem van NEm verwijderd wordt! En dat er nu duidelijkheid komt over eindafrekeningen en openstaande bedragen?? Ik snap er niets van!!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of