Complaint: energiedirect

user-165629 on 02 April 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in 2012 overgestapt via gaslicht.com naar eon, stedin en eon bevestigen meerdere malen mijn overstap na een klacht op deze site tweemaal telefonisch excuus van energiedirect maanden onterecht geld afgeschreven en nu dreigen met een incasso bureau?? waar blijft mijn teveel betaalde geld ENERGIE DIRECT mag mij alleen nog per mail benaderen ze durven te schrijven verhuist nee ik ben voor mijn verhuizing overgestapt in 2012 via gaslicht.com naar eon bevestigd door stedin en eon en gaslicht.com

Desired solution:

uitschrijven per mail bevestigen en teveel betaalde geld terug storten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, Uit je klacht begrijp ik dat je over bent gestapt naar Eon en hebben wij onterecht geld bij je afgeschreven. Als ik naar je gegevens kijk, dan zijn me een aantal dingen niet helemaal duidelijk. Daarom zou ik graag telefonisch contact met je willen. Is er een moment dat het je uitkomt waarop we je kunnen bellen. Graag ontvangen we een reactie in een e-mail naar onlineservice@energiedirect.nl. Groetjes, Ralf

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, Vandaag heeft mijn collega telefonisch contact met je opgenomen. Hij heeft uitgelegd dat de levering aan het oude adres niet is overgenomen door E.ON. We hebben hierover contact met hen opgenomen. Doordat het contract bij energiedirect.nl niet is opgezegd en niet is overgenomen door een andere leverancier, hebben wij de levering niet beëindigd. De kosten die in rekening zijn gebracht zijn daarom terecht. De levering is overgenomen door een andere leverancier per 12-03-2013. Via hen ontvangen we de eindstanden, waarna we een eindnota opmaken. Je ontvangt bericht zodra deze is opgemaakt. Met vriendelijke groet, Desiree

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Inmiddels is de eindnota voor je opgemaakt en leveren we niet langer op jouw naam op het betreffende adres. Het tegoed van de eindnota ontvang je rond de 7e van de volgende maand. Zoals mijn collega al eerder heeft gezegd zijn de kosten die we in rekening hebben gebracht terecht.

Je kunt de eindnota terugvinden op je persoonlijke pagina in Mijn energiedirect.nl.

Groetjes,
Ralf van energiedirect.nl

All complaints of