Complaint: aanmaning

user-409 on 23 September 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb van Intrum Justitia een acceptrekening gekregen voor een rekening.Ik ben nooit klant van Energie Direct geweest,ik heb nooit een handtekening gezet onder een contract.
Ik heb diverse brieven geschreven om het bedrijf duidelijk te maken ,dat zij zich vergissen.Ik vond het onbeschoft om van mijn rekening geld op te nemen,zogenaamde voorschotrekeningen van het afgelopen jaar.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Energie:direct is sinds kort gestart met het online helpen van mensen met klachten. Op deze website kwam ik jouw klachten tegen.
Uit onze gegevens bleek dat alles inmiddels is afgesloten en dat je inmiddels geen klant meer bent bij energie:direct. Mocht je klacht toch niet naar behoren zijn afgehandeld of heb je tips voor energie:direct, dan hoor ik dit graag van je via onlineservice@energiedirect.nl. Ik wil je wel mijn excuses aanbieden voor de ontstane situatie.
Jochem van energie:direct

All complaints of