Complaint: aanvulling 1e klacht

user-993 on 29 September 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In aanvulling op mijn klacht over Energie Direct wil ik ook nog mededelen dat ik op 23 september een brief van intrum justitia(wat volgens mij gewoon een onderdeel van deze energieleverancier is) ontvangen heb, dat ik voor 23 september 2009 de maanden juli en augustus plus 25 euro adm. kosten totaal 257,– euro. Het telefoonnummer in die brief 5 maal gebeld en werd steeds doorgeschakeld naar hun voicemail. Dat is 5x3min.x0,70 = 10,50 euro. De volgende dag door hun teruggebeld, maar toen was ik aan het werk en lieten ze een boodschap achter op mijn antwoordapp. dat ze gebeld hadden. Diezelfde middag weer geprobeerd te bellen en
toen kreeg ik een dame aan de lijn, wat ik ook vertelde er werd niet naar geluisterd en telkens weer kreeg ik te horen dat ik dat bedrag moest betalen en anders ik de deurwaarder op mijn dak kreeg. Dreigen en niet luisteren
is hun enige doel. Want volgens mijn berekening krijg ik
nog geld terug ondanks dat ik die 2 maanden niet betaald heb. Ik ben blij dat ik op 28 september eindelijk weg ben bij hun, maar ik zal waarschijnlijk weer maanden moeten wachten op hun eindafrekening en intussen maar de adm. kosten verhogen. De boete van 25 euro, die ik ED direct opgelegd heb omdat ze 3 maanden te laat de jaarafrekening hebben gestuurd en mijn tegoed 3 maanden te laat hebben uitbetaald, daar heb ik nooit iets op gehoord.
Luisteren en lezen is bij ED heel groot probleem, maar overal geld uit slaan dat kunnen ze, ter compensatie van hun zogenaamde goedkope energie.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zoals ook in je voorgaande klacht kenbaar gemaakt, nodig ik je uit om via onlineservice@energiedirect.nl te laten weten wat de status is van je klacht. Ik help je graag verder.

Jochem van energie:direct

All complaints of