My complaint:
Vanwege wat financiele problemen heb ik Energie direct gevraagd of ik een nota in delen mocht betalen. Dit was niet mogelijk en werd overgedragen aan Cannock Chase. Deze betalingsregeling had ik netjes ingeboekt en er stond nog 190 Euro open wat om onheldere reden niet is geincasseerd (wel voldoende saldo) Cannock Chase hoort dan te melden en het bedrag ineens in te vorderen ( volgens de brief). Dit gebeurt niet. Zonder ons medeweten is ons dossier daar gesloten en de vordering aan Energie Direct teruggegeven. Wij ontvangen een dreigmail dat wij 680 Euro direct moeten overmaken en anders worden afgesloten. Na 2 uur bellen met Energie Direct en Cannock Chase kan niemand ons helpen. Aan Stedin is al doorgegeven dat ze ons moeten afsluiten. Zonder vooraankondiging en daarnaast krijgen we een registratie van wanbetalers. Meteen hebben wij toch maar het bedrag wat openstond overgemaakt aan Energie Direct en vandaag bellen we nogmaals metze. Zij zeggen dat het onomkeerbaar is en dat wij een groot bedrag aan kosten moeten betalen voor heraansluiten
Desired solution:
Ik wil voortzetting van mijn contract zonder dat ik nogmaals heraansluiting moet betalen.