My complaint:
Na 2 jaar trouwe klant ze zijn geweest en nooit een achterstand te hebben gehad ben ik overgestapt naar oxxio omdat hun zo’n ipad hadden. Nou dat heb ik geweten want ik ben gelijk keihard gestraft door energie direct. Ik kreeg een eindafrekening van 450 euro. (okee heb meer gebruikt dus prima) maar ik had het wegens baan verlies door crisis niet in 1 keer maar in 4 keer. Na 5 keer telefonisch contact te hebben gehad, na tientallen mailtjes gaat energie direct niet akkoord. Ik moet of in 3 keer betalen of in 1 keer zo niet incassobureau! en anders moet ik maar in de schuld hulpverlening! Nou kom op zeg mijn vriendin werkt in de schuld hulp verlening en mijn administratie is prima in orde. Ik heb het gewoon niet in 1 keer!. Maar energie direct weigert mee te geven. 2 jaar trouwe klant zonder ook maar 1 achterstand betekend niets voor ze! Nu gaan ze een incassobureau inschakelen en zijn er tot twee keur toe 20 euro incasso kosten bij gekomen. Ik heb tot nu toe 2x een betaling van 70 euro gedaan wat ik missen kon maar gelijk verhoging zodat ik in de problemen blijf. En tegemoet komen voor 1 maandje voor een miljoenen bedrijf? Echt niet! Nou NOOIT meer energie direct en ik raad iedereen aan niet met dit bedrijf in zee te gaan. want gebruik je een keer iets meer en wil je het in gedeeltes betalen dan krijg je een stalen deur in je gezicht geworpen!
Desired solution:
een betalingsregeling van 4 termijnen!