Complaint: Bedrogen

user-4113 on 11 December 2009 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Energie direct heeft met leugens een overeenkomst voor de gegevens laten tekenen, verzekerend dat dit geen contract was. Het contract zou je zelf moeten downloaden en ondertekenen en opsturen, nadat je inlogcode had gekregen. Blijkt niets waar te zijn, Mijn annulering is geaccepteerd, die van mijn vader niet. Op dezelfde dag overeenkomst gesloten door dezelfde medewerker, maar twee verschillende bahandelingen en regels???!!
Ze zijn al bezig energie te leveren ook al wil je niet. Ze vertellen leugens.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onlangs ben ik begonnen met het online behandelen van klachten namens energie:direct. Hierdoor kwam ik je klacht tegen op deze website. Graag zou ik je hiermee verder helpen.
Helaas kon ik aan de hand van je bericht geen gegevens achterhalen over het contract van je vader. Hierdoor kan ik ook niet de status van de klacht bepalen. Dus mocht de klacht nog altijd actueel zijn, dan nodig ik je uit om hierover een e-mail te sturen naar onlineservice@energiedirect.nl. Ik help je graag.
Jochem van energie:direct 

All complaints of