Complaint: belteam

user-130380 on 27 September 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op donderdag 27 september 2012 om omstreeks 19:55 uur werd ik gebeld door iemand die zich voorstelde van energie direct.
Deze man stelde mij enkele vragen. daarna begon hij mijn bankrekening op noemen en vroeg of dit klopt. ik geef nooit hierop antwoord en vind dat dit geen vragen zijn om door de telfoon te beantwoorden want je weet nooit wie je werkelijk aan de lijn heb.

Desired solution:

Graag onderzoek of dit werkelijk een gewoonte is van deze maatschappij. Zo ja vind ik het jammer dat ik twee jaar aan deze maatschappij vast zit het vertrouwen is weg.
graag hierop een reactie

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Naar aanleiding van je bericht heeft energiedirect.nl onderzoek verricht naar de klacht die je geplaatst hebt. De betrokken medewerker is op de foute handelswijze gewezen heeft de juiste instructies op dit moment ontvangen.
We bieden je nogmaals onze excuses aan en benadrukken dat het ons beleid is uiterst zorgvuldig met je gegevens om te springen.
Een kleine attentie voor het ontstane ongemak is naar je verzonden.

Met vriendeljke groeten,

^Lisette van energiedirect.nl

All complaints of